اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پاراتیروکمان قهرمانی جهان| ملی‌پوشان ریکرو حذف شدند

ورزشکاران ریکرو کشورمان در مسابقات جهانی پاراتیراندازی با کمان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

پاراتیروکمان قهرمانی جهان| ملی‌پوشان ریکرو حذف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در امارات پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

غلامرضا رحیمی در مرحله حذفی ریکرو، پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از اوکراین رفت و با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل کمانداری از ایتالیا شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

اصغر زارعی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. وی در دور یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مقابل نماینده ترکیه به برتری رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. زارعی‌نژاد در دور یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر یک مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

  محمدرضا عرب‌عامری در ماده ریکرو مردان در مرحله یک شانزدهم نهایی با نماینده روسیه دیدار کرد و با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول